הקול הבא – השופטים

יוסי ברויער 5 Comment on הקול הבא – השופטים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

1. מרדכי סובול

מרדכי סובול

נולד בתל אביב למאיר וסופיה, עולים מפולין. בנערותו הכיר את החזן שלמה רביץ, כשלבסוף הפך לאחד מגדולי תלמידיו. ידוע גם כאספן וכידען בכל הקשור לחזנות היהודית ומכהן כמנהלה המוזיקלי והמנצח של תזמורת "יובל", האנסמבל הישראלי לחזנות ומוסיקה יהודית. שנים רבות שבכל יום שישי הוא מגיש את התוכנית 'לפני התיבה' ברדיו 'קול חי' ובשנת 2011 הוציא את האלבום "שמע קולנו", אלבום חזנות עם מיטב הקטעים בכל הזמנים.

2. אוהד מושקוביץ

אוהד מושקוביץ

נולד בישראל ובהיותו ילד קטן משפחתו היגרה לבלגיה. חזר לישראל לקראת גיוסו לצה"ל ולאחר שחרורו החל לעסוק בתחום המוסיקה. שימש כאמרגן של אמנים בולטים במוסיקה החסידית עד שהחליט לפתח קרירה מוסיקלית משל עצמו. בשנת 2005 נבחר כזמר השנה במוסיקה החסידית, הוציא ארבעה אלבומים, כבש את הבמות במופעי האסק בארה"ב, השתתף במחזמר הדתי 'שירים ונפלאות' ואף הקליט שיר משותף עם להקת 'אתניקס' הישראלית.

3. אריה ברונר

ברונר

החל את דרכו המוסיקלית בשיתוף פעולה עם אחיו שמואל. לאחר מכן פתח תזמורת משל עצמו אותה עיצב כפי השקפת עולמו המוסיקלית. אחראי, במידה מסוימת על הז'אנר המקובל כיום בחתונות החסידיות והוכתר כמלך הבלתי מעורער של הרוק החסידי בשנות התשעים. חתום על לגילויו של הזמר ישי לפידות ויחד איתו יצר את הפורמט "חסידיש" שכבש את עולם המוסיקה החסידית באותם ימים.

4. עדי רן

DSC_8312 (Large)

נולד בישראל למשפחה חילונית. החל את דרכו המוסיקלית בשבט הצופים ברמת גן ומשם פרץ לתודעה הישראלית. הקליט שירים רבים והתפרסם ככוכב רוקנרול מצליח. בשנת 93 החל להתקרב לדת והפסיק לבצע את שיריו הישנים. הצטרף לחסידות ברסלב והחל להקליט שירים המשלבים את מסריו של רבי נחמן מברסלב. מאז שחרר להיטים רבים שהפבו לנכסי צאן ברזל במוסיקה האלטרנטיבית ואף הוציא אלבום משותף עם הזמר החסידי שרוליק הרשטיק.

5. חיים ישראל

חיים ישראל

נולד בראש העין למשפחה ממוצא תימני וטריפוליטאי. את דרכו המוסיקלית הוא החל כשליח ציבור בקהילתו. בשנת 99 הוציא את אלבום הבכורה שלו ומאז הספיק להקליט למעלה מעשרה אלבומים. שיתף פעולה במהלך השנים עם זמרים כמו יואב יצחק, נתי לוי, ציון גולן ודודי קאליש. אחיו הצעירים פיתחו קריירה מוסיקלית משל עצמם ויחדיו הם השתתפו בפרויקטים מוזיקלים רבים.



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    נראה שהולך להיות פרוייקט מדהים!
    עם כאלו שופטים, אני בטוח שמשעמם לא יהיה לנו….

  2. 4

    זה מגניב כי יש מכל הסוגים של הזמרים…
    עדי רנד-כוחב!!!!!!! אבל אין על חיים ישראל ואוהד מושקוביץ, לדעתי הם יעשו את התכנית!….. בקיציו תכנית פ-צ-צ-ה!

  3. 2

    אני הכי אוהב את אוהד מושקוביץ אבל הוא קצת קשוח והוא גם שר מ-ה-מ-ם!

  4. 1

    הקול הבא מירושלים פי 10000000000000000000000000000 יותר טוב ויפה מזה זה סתם משעמם בגלל שכולם שם קשוחים